reede, mai 22, 2015

Molekulide ja putukate arv

Kaitsti doktoritööd. Mõned ruumis viibijad olid välismaalased, seetõttu rääkisid eestlased ka inglise keeles. Minu arvates oleks pidanud hoopis välismaalased eesti keeles rääkima, sest kaitsmine toimus Eestis. Kui välismaalased lahkusid, jätkus seminar eesti keeles. Doktoritöö kaitsja jõi vahepeal kohvi. Mõtlesin, et kui minu doktoritöö kaitsmine tuleb, siis ma ei joo kohvi, vaid fantat. Direktor kutsus mind tahvli ette. Läksin, öeldes, et ma ei oska midagi. Ülesandes öeldi, mitmest molekulist koosneb milline inimseltskond, küsiti, kui palju on molekule kokku. Hakkasin tegema raskeid liitmistehteid suurte keeruliste arvudega.

*
Õpetaja küsis mult, kui palju on 7 sajandit. Vastasin, et 700 aastat. Õpetaja küsis, kui palju selle aja jooksul putukaid on elanud. Vastasin, et 700. Kaasõpilased hakkasid naerma. Täpsustasin, et 700x. Õpetaja küsis, kas ma arvan, et kõigil aastatel on elanud ühe palju putukaid. Vastasin, et ei, aga x on keskmine. Kaasõpilased protesteerisid, et nüüd annab õpetaja mulle viktoriinil esikoha. Vastasin, et ma olen varemgi esikohti saanud. Õpetaja andiski mulle esikoha. Ise ma polnud punktide seisu jälginud. Läksime auditooriumist välja ja mul oli esikoha tõttu terav sõnavahetus kolme klassikaaslasega, kes arvasid, et ma ei oska midagi. Kõndisin mööda koolimaja kolmanda korruse koridori teise koridori otsa suunas. Kui möödusin peatrepist, siis nägin, kuidas üks tüdruk istub trepi käsipuu peal ja ronib veel trepivahe suunas. Pöörasin pilgu ära, sest ma ei tahtnud näha, kuidas ta alla kukub. Ruumis 308 oli B-klass, kellele andis tundi Laats. Mõned õpilased tulid juba välja. Tahtsin sisse minna, aga nägin, et on veel liiga vara. Ütlesin, et Volmeri tund veel käib. Parandasin, et Laatsu tund. Üks klassivend läks tiivatrepist alla, mina koos teise klassivennaga läksime teda jälitama. Ütlesin, et teeme suure ringi. See tähendas, et pidime minema läbi esimese korruse fuajee, sealt peatrepist üles kolmandale korrusele tagasi.

0 vastukaja: