kolmapäev, mai 27, 2015

Töövihiku mõju

Feisbukis oli üks poiss üles riputanud ikoonilaadse pildi, mille eest ta oli saanud ainult ühe punkti. Ta riputas selle pildi iga aasta lihavõtte ajal üles. Näidati näpuga kuud, sest lihvõtte ajal oli tähtis ka kuu. Sander andis mulle punkti selle eest, et kirjutasin, et lugesin töövihikut. Järgmisel päeval kohtusin Sandriga. Ta naeris selle üle, et ma olin näinud pärast töövihiku lugemist tavalisest rohkem unenägusid. Sander arvas, et kui ta paneb töövihiku ja blogi unenäokirjeldused kõrvuti, siis ta saab täpselt aru, mis unenäos mida tähendab. Vaidlesin vastu, et ei saa, sest ta ei tea, millega mul töövihik lugemise ajal assotsieerus. Läksin kodu poole. Üks poiss kõndis nii kiiresti, et läks must mööda, kuigi mina olin varem teele asunud. Kodu lähedal hakkasid ühed poisid minuga lumesõda tegema. Nad arvasid, et saavad vanemat inimest visata, aga ma olin selline, kes viskas vastu. Esimesel korral tabasin vastast jalalaba pihta, järgmistel kordadel näkku. Tema sai rohkem kannatada kui mina. Võtsin puutüvest kinni. See liikus kännu pealt paigast. Küsisin, kas mina murdsin puu ära. See oli vist juba varem läbi saetud. Tuli suur koer, kes ründas inimesi.

0 vastukaja: