reede, juuni 12, 2015

Eksamiküsimused

Läksin uuesti tegema ülikooli ajaloo sisseastumiseksamit. Sinna tuli ka E. Teder. Küsisin, kas tal autojuhiload on. Ta vastas, et on küll, elama peab ohtlikult. Eksam hakkas pihta. Sain paki pabereid, mille hulgast otsisin välja küsimustelehe. Esimene küsimus oli: "Londonis 1640". Mõtlesin, et tol aastal juhtus seal mitu asja. Kirjutasin vastustelehele: "Ingl. rev." Järgmine küsimus oli ka raske: "Talude pärimisõigus 1825". Mõtlesin, et tänavu pole mulle sobivad küsimused, võibolla ma seekord ei saagi sisse. Aga mul on suured teadmised, pean ennast kokku võtma. Kirjutasin vastuseks: "Eestis". Mulle hakkas tunduma, et võibolla küsimusteleheks peetu ei olegi küsimusteleht, vaid kellegi varem eksamit teinu vastusteleht, sinna on pastakaga kirjutatud. Küsisin Kristerilt. Õpetaja tegi märkuse, et eksamil ei tohi omavahel rääkida. Selgitasin, et ma ei küsigi vastuseid eksamiküsimustele.

0 vastukaja: