teisipäev, juuni 23, 2015

Lugemine kui söömine

Liibanonis oli toimunud riigipööre ja riiki valitses nüüd Laaneots. Ma ei teadnud, kas Laaneots oli riigipöörde teostaja või oli ta pärast seda valitsema kutsutud. Näidati, kuidas ta pidas Liibanoni parlamendis kõnet. Laaneots pöördus eestlaste poole, et Eestis tuleks tegeleda rohkem antiigiga, rohkem erinevate aegadega.

*
Hakkasin lugema "Sirpi". Sõin ajalehest kohe ühe tüki ära. Siis mõtlesin, et teised tahavad ka pärast lehte lugeda, seetõttu ma rohkem ei söö. "Sirbis"  kirjutati ühest blogist. Blogi nime järgi oleks võinud arvata, et see on ühe kursusekaaslase oma, aga autorid olid siiski teised. Kõigepealt oli "Sirbis" ilmunud kõiki blogisid tutvustav ülevaateartikkel, seejärel asuti tutvustama blogisid ühekaupa. Võibolla mul tuli edaspidi ise enda blogi kohta ülevaade koostada. Aga kui täna avaldatud ülevaates loetleti kirjeldatava blogi sissekannete pealkirju, siis ajalehe põhjal ma ei hakanud neid sissekandeid avama. Nägin riiuli peal risttahukat, milles kirjutas minust mees, kes oli varem minu kirjutatud arvustusi halvustanud. Haarasin risttahuka ja panin suhu, et teada, mida ta minust veel on kirjutanud. Närides selgus, et minu luuletustest kirjutas ta neutraalselt.

0 vastukaja: