esmaspäev, juuni 01, 2015

Sõidukeeld

Kõndisin mööda kesklinna tänavaid. Otsisin tuttavat poodi. Pidin jõudma teatrisse, hakkas juba kiireks minema. Teatris president kõigi kätt ei surunud, aga minu oma surus, sest ma istusin esimeses reas.

*
Läksin Paides õhtul köögist Siiri tuppa. Siiri ehmatas. Ütlesin, et oleksin pidanud koputama. Siiri lasi mul lauda puhastada ja seejärel sellelt sõrmega veetilku kuivatada. Imestasin, et ta laua puhtusega nii pikalt tegelemist vajalikuks pidas. Kui ma poleks sinna tuppa läinud, poleks ta mulle arvatavasti üldse seda ülesannet andnud. Aknaklaas oli määrdunud, võibolla suitsust.

*
Mul oli olnud ühe mehega probleeme. Talle oli antud karistus, et ta ei tohtinud täna teatud kellaajal ühel tänaval autoga sõita. Aga kui ma sinna tänavale läksin, siis see mees seisis seal. Läksin ühte majja. Mulle tehti märkus, et ma rikun nüüd ise keeldu, sõites sellel tänaval liftiga. Minu meelest keeld puudutas ainult autoga sõitmist.

0 vastukaja: