teisipäev, juuli 21, 2015

Helsingi linnapea

Merkel oli Soome peaminister. Varem oli ta olnud välisminister ja Helsingi linnapea. Ema ütles, et Merkel on see, kes korraldas laulupeo, mitte see, mille eest rahvas teda kritiseerib. Panin riiulisse kaks raamatut. Üks neist oli paber, mille pealkirjaks olin pannud "L. Küütsist", sest olin selle kirjutanud Küütsi jutu kommentaariks. Tegelikult ma ei kirjutanud Küütsist, vaid raamatust Merkeli kohta. Sellest raamatust ma polnud kohe lugemise järel kirjutanud. Olin kirjutanud raamatust Adenaueri kohta, õhema raamatu Merkeli kohta olin lugenud läbi, kui raamat Adenauerist oli pooleli.

*
Helina oli kirjutanud, et tal on ükskõikne ja neliluine. Neliluine tähendas igavust, mida tuntakse nelja inimese seltskonnas. Helina oli oma blogis ühe oma hõimlase kohta kirjutanud, et päris naljakas, et see on tema sugulane.

0 vastukaja: