kolmapäev, juuli 08, 2015

Konspekti ununenud osa

Kõndisin üle Emajõe Raekoja platsi poolt kodu poole. Lugesin üle, mis ma enda kõndimise kohta olin kirjutanud. Kirjas oli selliseid asju, mida ma ei mäletanud. Aga kirjutatud oli elektrooniliselt, mitte pastakaga, seetõttu võis keegi kergesti muudatusi teinud olla. Kirjutati, et üks Inglise poliitik kuulus erinevate valimiste järel erinevatesse komisjonidesse. Ühel korral oli ta kuulunud valitsemiskomisjoni, mis tegeles samade asjadega, millega valitsus. Laenasin ühe tüdruku konspekti, et võrrelda, kas ta on kirjutanud üles samasuguseid asju. Põhiliselt oli jutt kahes konspektis sama, aga arvandmetes oli erinevusi. Need konspektid olid kirjutatud Jaansoni loengutes. Stendi peal oli kirjas, et kaks politoloogia doktoranti eksmatrikuleeriti selle eest, milline oli nende suhtumine politoloogia osakonda. Mõtlesin, et minuga võib ajaloo osakonnas varsti sama juhtuda, kuigi minu huvi ajaloo vastu on erakordselt suur. Olin magistrant, aga ei olnud ammu õppetööga tegelenud. Mõtlesin, et võin sellega veel tegelema hakata ja magistriõppe lõpetada, kui nii kiiresti jõuab. Aga kuna viimase tähtajani oli veel umbes pool nominaalajast, siis vast võis jõuda. Minu kursusel oli olnud rida üliõpilasi, kellel jäi ülikool lõpetamata. Magistriõppes olin muutunud ise samasuguseks.

*
Lugesin Helina unenäoblogi viimast unenägu. Selles ta saatis kirja naissoost kirjasõbrale. Helina blogis oli kirjutatud kirjade vahetamisest ka enne seda, kui ta hakkas kirju vahetama minuga. Ta oli vist minuga kirjavahetuse katkestanud leides, et naissoost kirjasõber on parem, sest ei ole nii pealetükkiv. Algul oli ta vist minust ka lootnud, et ma ei ole pealetükkiv. Mõtlesin, et võin Helinale uue paberkirja saata, aga enne pean küsima, kas ta elab veel sellel aadressil.

0 vastukaja: