teisipäev, september 08, 2015

Baptistide majanduspoliitika

Kirjutasin ühelauselise blogisissekande, et Eesti raha on nüüd euroga seotud. Kirjutasin tavalisest halvema käekirjaga ja lause algustäht ei tulnud eriti suur. Inimesed hakkasid sissekannet lugema. Leidsin lausest järjest mitu trükiviga, millest ma polnud kindel, kas need on mu enda tehtud. Lamasin silmad kinni voodis. Minu ette kogunes kolm meest, kes arutasid, miks ma sellise sissekande avaldasin. Andsin näoilmete ja noogutustega märku, et ma mingil moel jälgin nende juttu. Raadios räägiti, et kõik baptistid on geeniused, kes hoiavad oma seisukohtadest jäigalt kinni, aga kui saavad teada, et need on valed, siis muudavad neid kohe. Baptiste on ka Egiptuses. Kui varem oli Egiptuse majanduspoliitika vanameelne, siis nüüd on baptistid võtnud uue suuna. Egiptus on Maailmapanga juhatuse liige. Balkani lääneosas asus riik nimega Moldaavia. Toomas ütles, et ta loodab, et seal ei ole islamit. Mina teadsin, et Balkanil on islamit olnud küll. Raadios räägiti veel, et Kulbok on korraldanud mitu euroskeptilist konverentsi. Mind oli ta kutsunud ainult esimesele neist. Võibolla ta arvas, et mitu korda kutsudes kordaksin sama juttu. Läksin Pille tuppa, kus olid Klaus ja veel üks inimene. Rääkisin neile, mis olin raadiost baptistide kohta kuulnud. Võibolla toas viibijad olid seda ise ka kuulnud, sest neil ka raadio mängis. Aga see tundus olevat siiski teisel jaamal. Olin ühes kohas ja tahtsin hakata põrgatama sulgpalli. Pall oli selline, millel oli toru kujuline võrk. Kui palli kätte võtsin, siis üks tüdruk vaatas mind pilukil silmadega. Hakkasin võrku kokku mässima, et pall oleks rohkem sulgpalli palli kujuline. Märkasin, et see tüdruk jälgib mind eemalt ikka veel. Tal olid silmad sirged kriipsud.

0 vastukaja: