neljapäev, september 10, 2015

Kullaprovintsid

Vaatasin, et olen matemaatika vihikusse kirjutanud üsna õigeid asju, kuigi vahepeal olin selles kahelnud. Oli õppeaasta esimene vene keele tund. Osad õpilased oskasid vene keelt hästi ja osad halvasti. Kõigepealt rääkis Helen, kes oskas hästi. Seejärel rääkis Ariel, kes oskas samuti hästi, sest tal tarvitati vene keelt kodus. Kolmandana sain sõna mina. Rääkisin vene keeles, et vene keelt ma hästi ei oska. Mulle meeldib lugeda venekeelseid luuletusi, aga mitte muid selles keeles raamatuid. Kui lõpetasin, siis Ariel ütles mulle, et ma räägin ju vene keelt vabalt. Vastasin, et viimasel ajal olen juurde õppinud. Tuli minna klassi ette vastama ja leida kaardilt, millistes provintsides on kulda. Küsisin, kas kulda on nendes provintsides, milles on täpp. Kullaga provintsid tuli ekraanil teist värvi värvida. Ema värvis hoopis provintsid, kus kulda ei olnud. Sellega saavutas samuti, et kullaga provintsid olid ülejäänutest erinevat värvi. Kulda oli rannikuribadel.

0 vastukaja: