teisipäev, september 15, 2015

Müürid ja lukud

Kõndisin kodu poole. Mõtlesin, et ma loen järjest kõigi aastate vanu ajalehti. Kui olen lugenud natuke "Teatajat", hakkan lugema "Uudiseid". "Teatajat" loen 1901. ja 1902. aastast, aga pärast sellest kirjutades panen pealkirja ainult 1901, kuigi sellest aastast olen juba muid lehti lugenud. Kui jõuan Nõukogude aega, siis loen väliseesti lehti, mida vaatan 10 aastaste ilmumisaja vahedega. Sel aastal, kui toimus Praha kevad, juhtus midagi ka Eestis. Öeldi: "Müür on ees." Mõnede majade alumised korrused olid kinni müüritud. Võibolla oli seda teinud Jürgen. Jõudsin koju. Meil oli kaks korteriust. Mul oli ainult ühe korteriukse võti, aga nüüd oli üks korter teise sisse keeratud, nii et minu võtmega uks jäi sissepoole. Läksin välja tagasi. Maas oli raha. Kõndisin sellest üle ja üles ei korjanud, sest mul oli endal raha küllalt. Pealegi osa maas vedelevast rahast enam ei kehtinud.

0 vastukaja: