teisipäev, detsember 08, 2015

Vahelejäänud lõik

Lugesin raamatu "Avangute teooria" eessõna lõpust: "Kui te 15 aasta pärast mõtlete, et ei võida isegi sõpru, siis see tuleb sellest, et olete seadnud endale liiga kõrged eesmärgid. Malet peab mängima nii, et meeldiks." Mängu õppimist alustades olin küll eessõna lugenud, aga selle lõigu vahele jätnud. Olin arvanud, et eesmärk on saada tugevaks mängijaks. Lendasin praegu lennukiga, aga olin unustanud rihmad kinnitada ja mulle polnud seda meelde tuletatud. Selgus, et ma siiski ei ole veel lennukis, vaid pean sinna alles minema.

*
Vennad hakkasid kolima minust erinevasse kohta. Enne tuli asjad ära jagada. Tõstsime neid erinevatesse virnadesse, et mis kellele jääb. Mõne asja kuuluvuse osas tekkis erimeelsusi. Elasin ühes korteris, kus praegu võisin kõigis tubades käia, aga varsti pidi see õigus kaduma, sest tagumistesse tubadesse pidid kolima võõrad inimesed.

0 vastukaja: