esmaspäev, jaanuar 11, 2016

Kitsas trepikoda

Laar kommenteeris minu kirjatööd ja leidis argumente, mille peale ma polnud ise tulnud. Olin kirjutanud, et Saksamaa oleks võinud ka Euroopa Liidust välja jääda. Laar ütles selle kohta, et Esimeses maailmasõjas oli Saksamaa samuti liidus riikidega, millega teised ei olnud. Hakkasin Anne poe juurest koju minema. Mul oli kombeks liikuda tänavatel roomates. Kodumajas oli trepikoda nii kitsas ja sinna oli nüüd pandud veel nii suur lambikuppel, et sellest oli peaaegu võimatu vastu puutumata mööda saada. Kui ma oleksin veel kaalu juurde võtnud, siis ei olekski enam saanud.

*
Mängisime malet. Lauale tulid käigud, mida kumbki mängijatest polnud teinud. Ma polnud enne nõus edasi mängima, kui õige seis on taastatud. Jõudsime otsusele, et me ei saagi mängida arvutiekraanil, vaid peame võtma päris nupud.

0 vastukaja: