teisipäev, märts 15, 2016

Gooti kirjas parandus

Tõusin oma toas laua tagant püsti. Lugesin raamatust, et kui inimene näeb peeglist, et tal on nägu punaseid täppe täis, siis see tähendab suguhaigust, see on raske haigus. Kõndisin ülikooli raamatukogu riiulite vahele. Seal oli üks mees jõudnud sama raamatu lugemisega just samasse kohta ja tahtis selle trükivea ära parandada. Trükivea tegijad olid lähedal ja võisid kuulda. Istusin koos vea leidnud mehega maleturniiri vaheajal ühes ruumis laua taga. Ta hakkas kirjutama parandust. Soovitasin, et ta ei pea kirja panema tervet lehekülge, vaid ainult vigase koha. Aga tema paistis olevat otsustanud terve lehekülg uuesti kirjutada. Ta küsis mult, kuidas on gooti kirjas f. Joonistasin selle umbes paberile. Pilt tuli maleoda sarnane. Minu arvates võis ladina tähti ka kasutada. Ütlesin, et ma tahaks, et maleklubi oleks iga päev lahti. Siis saaks koduukse taha jäädes klubisse minna. Nüüd peab jääma ukse taha ootama. Inimesed hakkasid minema turniiri järgmisele voorule ja ütlesid, mis kell see algab. Ma olin pannud oma blogisse kogemata kirja vale vooru alguse kellaaja, kuigi poleks olnud vaja üldse mingit kellaaega panna. Minu kirja pandud kellaaeg oli tegelikust hilisem ja nüüd võis oodata, et blogi lugejad jäävad voorule hiljaks.

0 vastukaja: