pühapäev, märts 20, 2016

Külalised

Ärkasin keset ööd trepikoja ukselt kostvate häälte peale. Seal olid isa ja kaks võõrast meest. Isa kutsus mind uksele, et ma näitaks, mis aastal on ilmunud raamat Carlyle'i Entsüklopeedia. Olin arvanud, et hiljuti, aga raamatust järele vaadates selgus, et esimene trükk juba aastal 1947. Trükke oli ilmunud vähe. Neid andmeid oli vaja, et teha kirjastuses olevasse raamatukäsikirja parandus.

*
Liikusin mööda tänavat. Püüdsin koertest võimalikult kiiresti eemalduda. Liikusin algul roomates, siis tõusin püsti. Olin teel kokkusaamisele ühe tüdrukuga, kes tahtis minuga tutvuda. Ma olin alati mõelnud, et mina kunagi ei abiellu. Aga kui keegi tahtis abielluda minuga, siis olin kohe valmis proovima, kuigi laste kasvatamine oleks olnud minu jaoks liiga raske.

*
Läksin ühte majja külla. Võtsin esikus jalanõud jalast. Kaugemas ruumis oli köetud sauna. Üks mees ütles mulle, et sauna on palja jalu külm kõndida. Vastasin, et ma eile tulin sealt ja ei olnud külm. Välja ilmus üks tüdruk. See oli vist sama, kellega ma pidin tutvuma. Ma ei vaadanud tema poole ega teinud teist nägu. Mulle öeldi, et ma saaks oma peigmehega tuttavaks. Tüdruk hakkas itsitama ja tõmbus seejuures kõverasse.

*
Mängisin Tsivilisatsiooni, kasutades selleks Mõttemeistri nuppe. Osade tsivilisatsioonide nuppe ma esialgu maid vallutama ei saatnud. Aga mõtlesin, et kes maid ei valluta, selle relvastus jääb arengus maha. Rääkisin sellest Klausile.

0 vastukaja: