laupäev, märts 05, 2016

Mänguruumi vahetus

Lamasin pimedas toas oma voodis. Esikust esitati mulle üks küsimus. Ma ei vastanud sellele. Mõtlesin, et viisakam oleks, kui ma vastaksin. Siis sain aru, et ma ei peagi vastama, sest see on unenägu. Karjatasin ja ärkasin.

*
Pidi algama pika maleturniiri viimane voor. Ootasime vastaseid, aga neid ei tulnud. Siis tuli mulle meelde, et viimasel päeval pidi mängitama teises kohas kui enne seda. Läksime seda kohta otsima, aga täpset asukohta ei teadnud. Keerasime teisele poole maja õuele. Mõtlesin, et õigesse kohta jõudmiseks oleks tulnud minna vist vastupidises suunas. Aga leidsime õige koha siiski sellelt suunalt. Minu vastaseks oli üks tüdruk. Ta nägi välja nagu üks teine tüdruk. Ta pakkus mulle juba enne esimest käiku viiki. Küsisin, mis koha ma siis saan. Tahtsin saada auhinda. Ütlesin, et kui enne esimest käiku viiki leppida, siis on kohtunik vahel mõlemale kaotuse andnud. Mõtlesin, et võiks mängida kümme käiku ja siis vaadata, kas leppida viiki või hakata võidu peale mängima. Aga kuidas teha nii, et tüdruk oleks sellega nõus, aga ei hakkaks ise võidu peale mängima?

0 vastukaja: