reede, märts 25, 2016

Ülikooli võtmine

Lauri N. läks teise tuppa. Kuulsin, nagu ta räägiks Otile, et parem, kui ülikooli oleks sisse saanud Ott, mitte mina. Ma ei teadnud, kas räägitakse päriselt sellist juttu või on see hallutsinatsioon. Kui Lauri vannituppa tagasi tuli, siis rääkisin talle, et Ott oleks võinud saada keeleoskuse poolest ülikooli sisse minust eespool, aga mul on suurem publikatsioonide arv. Ott oli olnud mitu aastat usuteaduskonna üliõpilase kandidaat, aga lõpuks polnud ta sisse saanud. Olin ühes toas ja selle kõrval koridoris oli vanaema. Päriselt oli ta surnud, aga see oli unenägu. Vanaema rääkis telefoni ja meiega. Mõtlesin, et unenägudes veel mäletan, milline ta oli, teise vanaema kohta enam nii hästi ei mäleta. Olin vannitoas ja kõndisin jalgadega mööda seina üles. Mõtlesin, et kui hakkan laes kõndima, siis vist kukun alla. Vanasti oli noori inimesi jumalatele ohverdatud. Ohevrdatavad olid sündmusest ette teadnud, aga ei tundnud selle pärast muret, sest arvasid, et pääsevad jumala juurde.

0 vastukaja: