reede, aprill 22, 2016

Kõrge uks

Üks mees tuli mulle ütlema, et ta helistas raadiosse. Seejärel helistati mulle raadiost, et selle mehe kõned blokeeriti ära, sest viis raadiokuulajat oli kaevanud, et ta esitab liiga keerulisi küsimusi. Ma ei saanud aru, miks just mulle helistati. Nähtavasti kasutas see mees minuga sama numbrit.

*
Elasin Kaunase puiesteel. Trepikoja ukseplatvorm oli kerkinud, nii et sellelt alla saamiseks pidi hüppama. Kasutasin hüppamiseks pakkusid, et ei langeks liiga pikka maad. Kui läksin jälle uksele, hakkas kaks poissi mind alt narrima. Seetõttu tõukasin pakud platvormilt alla. Õnneks ei saanud poisid pihta. Otsustasin, et hakkan nüüdsest väljuma tagauksest, seal ei pea hüppama. Aga mulle öeldi toas, et tagaukse juures vahel varitsetakse. Kui ma oleksin vanaks jäänud, siis ei oleks ma olnud enam üldse hüppamisvõimeline. Teiste trepikodade uksed olid madalamal.

0 vastukaja: