laupäev, aprill 30, 2016

Poliitiline kõne

Läksin tavalise hambaarsti asemel igemearsti juurde. Ta ütles, et mul on kõik korras. Näitasin, et mul on ühes hambavahes must täpp. Arst ütles selle peale, et sellega tuleb minna kolmandat liiki arsti juurde. Aga kõndida oli pikk maa, pidin minema Raekoja platsilt Karlova tagumisse otsa. Vahel võis pealegi olla kõndimise ajal palavik. Kui kohtusin Klausiga, siis tahtsin öelda, mis liiki arsti juurde mind saadeti, aga nimetus ei tulnud meelde. Läksin pidama poliitilist kõnet. Rääkisin inglise keeles. Ema lahkus saalist esimesena. Kuulajad andsid erinevat värvi märkidega märku, mida nad minu jutust arvavad. Õnneks ma ei teadnud nende märkide tähendust, seetõttu need mind ei seganud. Siis nägin, et vasakul on teistest rohkem oranže märke. Selle värvi tähendust ma teadsin - need olid eurovastased. EKRE ei olnud iseseisev partei, vaid üks fraktsioon ERSP sees. ERSP juht oli Laar. Pärast kõne lõpetamist läksin Karlova majja tagasi. Võtsin nüüd kätte jälle selle kausta, mis oli käes olnud enne kõnet. Nüüd oli see jälle huvitav, kaks kausta olid huvitavad kordamööda. Kaustas oli palju arhiividokumentide lipikuid.

0 vastukaja: