reede, mai 27, 2016

Arvuti ostmine ja kasutamine

Ostsin arvutit. Küsisin müüjalt, kuidas saab selle arvutiga lugeda ajakirja "Tuna". Müüja vaatas paberitest järele. Ta vastas, et tuleb vajutada kahte klahvi. Üks neist oli klahv 1. Kui müüja oli läinud, siis mõtlesin, et huvitav, mis saab siis kui vajutada mitte klahvi 1, vaid 2. Selgus, et nii sai lugeda ühte teist väljaannet. Tähendus oli kõigil üheksal numbril peale numbri 0. Nupp 0 oli mõeldud televiisori väljalülitamiseks. Avastasin, et blogi külgribale saab joonistada. Tegin sinna valget joont. Aga kui olin joonistamise lõpetanud, siis süsteem kohendas seda joont, nii et elektrijuhe läks keskelt pooleks ja lühem arvuti küljes olev jupp oli seejuures voolu all. Ütlesin, et kui blogi toimetatakse, siis hakkan blogi asemel kirjutama koduleheküljel. Vastati, et kodulehekülgede puhul on ka juhtunud, et sinna riputatud fotosid muudetakse. Ma polnud ammu oma koduleheküljele vaadanud, aga kui nüüd vaatasin, siis tõepoolest oli seal fotosid muudetud, kõik oli riputatud täis reklaami ja minu üles riputatud asjad olid kadunud. Ütlesin, et siis ma võtan kodulehekülje maha. Teen uue tasulisse kohta, tasulisi vist ei toimetata. Klaus soovitas, et ma vaataks selleks Masingu kolleegiumi koduleheküljele. Klausil tuli elektrijuhtmest ühe traadi ots välja, kuigi see pidi olema tugev juhe.

0 vastukaja: