esmaspäev, mai 23, 2016

Kaks õpetajat

Õpetaja jagas kõigile õpilastele uut ravipulbrit, mille nad pidid katsetamiseks sisse võtma. Ma ei hakanud seda sisse võtma ja Krister viis oma portsu kohe prügikasti. Õpetaja seletas, miks see ravim on vajalik. Ta tahtis, et mina paneks kirja oma isa kohta informatsiooni ja kõik klassikaaslased täiendaks seda, et saaks luua ühe teose. Järgmisse tundi jäime mina ja üks klassivend hiljaks, sest me ei kuulnud, et kell oli juba tunnis. Seda tundi andis uus õpetaja. Ta küsis, kes ukse lahti jättis. Vastasin, et me kahepeale jätsime. Ma ei mäletanud, kas ma olin sisenenud viimase või eelviimasena. Õpetaja küsis, et õpilased nimetaks ühe Jumalat iseloomustava eriala. Jürgen ütles teoloogia, üks teine õpilane aeroobika ja kolmas sport. See õpetaja arendas vist edasi sama teemat, millega eelmise tunni oma oli alustanud. Mõtlesin, kuidas nad oma teose valmis saavad, kui ma keeldun midagi vastamast. Küsimusi oli pikk nimekiri. Need tuli vist endale hilisemaks tarvitamiseks üles kirjutada, mida oli nähtavasti öeldud enne minu tundi jõudmist, aga ma ei kirjutanud. Õpetaja andis kõigile küsimustele emotsionaalseid ja ühes suunas kallutatud vastuseid. Ütlesin talle, et tema vastused on valed, mitte et ta ei võiks neid nimetada. Õpetaja rääkis, et võrguteosed on kehvad. Ta ütles, et kõik teosed, kus ühte kindlat asja sees ei ole, on väärtusetud. Tundus, et ta tahtis, et kõigis teostes oleks juttu seksist. Ütlesin talle, et ma lähen nõuan direktorilt, et õpetaja meie koolist minema saadetaks. Õpetaja vastas, et minu jutt ei mõju, tema räägib direktoriga pikalt. Ta tuli mulle lähedale. Tõukasin ta eemale. Ta tuli mulle veel kaks korda lähedale ja tõukasin ta iga kord eemale.

0 vastukaja: