laupäev, mai 21, 2016

Malenupud labürindis

Istusin suures rahvast täis ruumis omaette laua taga ja vaatasin maleülesandeid. Ülesannetes olid joonistatud labürindid, kus pidid liikuma malenupud ja mati panema. Selleks tuli teha palju käike. Lipp sai vist panna mati üksi, ilma teiste nuppude abita. Lõpuni lahendada ma ei viitsinud. Ühed vanamehed olid suuremad maleülesandehuvilised. Nad lahendasid ülesanded lõpuni ja seejärel voltisid paberid ülesannetega kokku. Ruumis oli ka poisse, kes käisid maletrennis praegu. Mõned neist tulid minuga juttu ajama. Kui olime natuke rääkinud, hakkasin õhus hõljuma. Et saadaks aru, et ma oskan hõljuda, ütlesin, et ma võin ükskõik kui kaua jalgu õhus hoida. Ütlesin, et ma hakkan säärekonti närima. Üks poiss ütles, et ta sõi naise liha. Minu arvates see oli liig.

0 vastukaja: