laupäev, mai 28, 2016

Raadiointervjuu

J. Malin intervjueeris mind raadiosaate jaoks. Pidin rääkima Grenzsteinist. Malin küsis korduvalt, kas mulle ei meeldi rääkida ja ütles, et ma vastan liiga lühidalt. Ta küsis, mis maade arhitektuuriga Grenzstein tegeles. Vastasin, et Eesti. Malin ütles, et ta arvas, et kaugemate maade, nagu Hiina omaga. Hiinas oli üks palee, mida oli kiidetud, et see on väga uhke, aga eestlased polnud seda oma silmaga näinud. Lõpuks ütles Malin, et saateaeg on täis. Ta oleks võinud intervjueerida saateajast pikemalt, et lasta eetrisse paremini õnnestunud lõigud. Või võibolla ta lõikaski enda kriitilised märkused välja. Mul polnud rääkimine kõige paremini välja tulnud, sest ma polnud enne saadet märkmeid üle lugenud. Kirjutamine oleks mul tulnud välja paremini kui rääkimine. Ma ei mäletanud enam, kas saadet lindistati kodus või raadiomajas.

*
Ootasin Raekoja platsi serval, millal saab selle ületada. Kui saabus paras hetk, siis kõndisin üle platsi ja jätkasin teisel pool platsi kõnniteel kõndimisega. Nüüd ei olnud jalakäijatel enam mujal ruumi kui platsi servadel. Keskosale oli isegi puulatid ette pandud. Võibolla oli eesmärk, et ei saaks enam pidada meeleavaldusi. Hakkasin minema üle autotee. Nägin politseiautot ja astusin kõnniteele tagasi. Politsei mulle trahvi ei teinud. Võibolla sellepärast, et ma polnud teed punase tulega ületanud, vaid ainult teele astunud.

0 vastukaja: