reede, mai 06, 2016

Võidulahendamine

Oli saksa keele tund. Õpetaja teatas, et kes ütleb esimesena ühe ülesande ühe küsimuse õige vastuse, see saab hindeks viie. Ükskord olin saanud ühe ülesande eest korraga kolm viit, sest olin kõige kiirem lahendaja. Nüüd vaatasin natuke ülesannet, mõtlesin ja leidsin jälle lahenduse. Keegi polnud veel lahenduse leidmisest teatanud. Mina ka ei teatanud, vaid ütlesin, et ma ei taha iga kord öelda. Õpetaja tuli ise minu töövihikust ülesannet vaatama. Küsimuse järjekorranumber oli hästi suur, eelmise ja järgmise omad olid hulga väiksemad. Selgus, et mul oli töövihik valest kohast lahti. Keerasime paar lehekülge edasi, seal oli õige koht õige lahendusega. Teadsin, et ma magan. Väljusin kodust ja silmad olid raskelt kinni. Mõtlesin, et vaatan, kas magamisest teadlik olemisest hoolimata areneb unenägu selliseks, et näen lampi. Minu kõndimistee ääres seisis mitu autot. Tundus, et selleks, et saaks mulle atentaati teha ja et valetunnistajad oleks olemas. Hakkasin tagasi jooksma.

0 vastukaja: