pühapäev, juuni 12, 2016

Udune mälestus esikohast

Ma ei mäletanud, kas ma olin eelmine aasta maratonijooksu võitnud. Aga kui läksin tänavuse maratoni starti, siis mind tõesti tutvustati eelmise aasta võitjana. Eelmine aasta oli olnud sellepärast kerge võita, et teised olid kõndinud. Mina olin vahepeal jooksnud ja vahepeal kõndinud. Ma ei mäletanud ka tänavu finišisse jõudmise järel, kas ma nüüd võitsin.

*
Olin alustamas uut tõlketööd. Vaatasin, et varem tõlgitud tekst oli pikem. Mul oli avaldatud ajalooajakirjas artikkel ja see oli ka pikk. Ta tundus sellepärast kaustikusse tehtud märkmetest pikem, et ajakirja paber oli paksem. Olin saatnud hiljuti toimetusele uue kaastöö, mis oli juba ilmunust lühem. Tegin sahtli lahti. Olin sinna pannud Toomale sünnipäevaks kingitud mänguasjade komplekti. Toomas ütles, et ah need on alles, tema arvas, et visati kohe pärast sünnipäeva ära.

0 vastukaja: