teisipäev, juuni 28, 2016

Viidete nimekiri

Avasin uue "Akadeemia" numbri. Olin kirjutanud Aafrika ajaloost ja nüüd selles numbris Hiiemaa kirjutas samal teemal, viidates ka mulle. Mõtlesin, et koostan nimekirja viidetest, mis mulle on selles ajakirjas antud. Teiste ajakirjade kohta võib eraldi viidete nimekirjad koostada, aga selle võib ka tegemata jätta. Või tegelikult saan ma nimekirja kanda ainult need viited, mida ma olen näinud, aga ma ei loe numbreid läbi. Hiiemaa samuti rõhutas, et ta viitab rohkem teisele autorile kui mulle. Mina kirjutasin erinevatel teemadel, aga Hiiemaa ainult Aafrika ajaloost.

*
Koolis oli lahendatud matemaatikaülesandeid. Mul oli tekkinud ülesannete äralahendamise oskus. Tahvlile kirjutati ülesande küsimus ja vastus, lahenduskäik tuli ise leida. Kõndisin mööda pikka ja kitsast teed. Tuli olla ettevaatlik, sest sama teed sõitis ka üks mootorsõiduk.

0 vastukaja: