laupäev, juuli 23, 2016

Asjade pakkimine

Lähenes hotellist kojusõit ja pakkisime asju. Olin pannud alumise särgi selga kellegi teise oma. Aga ma ei hakanud seda enam seljast ära võtma, sest midagi pidi seljas olema. Keegi teine võis küll oma särki otsima jääda. Olime pidanud vahetama hotellituba ja osa asju oli niiviisi kaotsi läinud. Andres tõi mulle tagasi raamatu. Ma ei olnud kindel, kas ma olin selle talle laenanud või kinkinud. Seda sai kindlaks teha vaadates, kas pühendus on sisse kirjutatud. Leidsin ka Kristeri käes olnud raamatu ja pakkisin sisse. Leidsin mõned ajalehenumbrid. ERSP lehe otsustasin koju viia, aga kahest lehest, mis Erik enda kätte võttis, loobuda. Isa toodud raamatud olid eri kohtades laiali. Ta oli need toonud Leevaku raamatukogust. Ma ei teadnud, kas ta oli need laenanud või olid need päriseks antud. Juhul kui need olid välja laenatud, võis raamatukogutöötajate pettumus olla suur, et neid tagasi ei viida. Leidsin järjest uusi asju, mida tahtsin koju viia. Asjad olid virnas ja sorteerisin seda, et mille viin koju ja mille jätan siia. Mulle tehti juba märkus, et läheb kiireks. Mõtlesin, et kõik "Malekooli" eksemplarid viin koju. Aga selgus, et üks raamat, mida olin pidanud "Malekooliks", oli hoopis romaan.

0 vastukaja: