kolmapäev, juuli 13, 2016

Ebasobiv eksamiküsimus

Suurele inimhulgale kaeti söögilaud, aga sööma ei võinud veel hakata. Piret P. hakkas torti lõikama. Algul lõikas ta viilusid nuga ühest tordi otsast teiseni liigutades, seejärel lõikas veel iga viilu pooleks. Lõpuks lõikas ta tordi keskele ringi. Olin eksami jaoks kõigi raamatute autorite nimed pähe õppinud. Krister hakkas vastama, aga temal ei tulnud autori nimi meelde. Mind hakkas küsitlema Peep. Ta andis mulle vastamisteemaks ühe raamatu pealkirja. Ütlesin selle autori nime ära, aga lisasin, et seda raamatut ma oskan kõige halvemini. Õpetaja kõndis lähedalt mööda, mõtlesin, kas ta võtab mul nüüd hinde alla. Peep küsis, miks ma seda kõige halvemini oskan. Seletasin, et sellepärast, et see raamat nimetati viimases ajalootunnis, kus ma käisin, järgmine kord olin haige ja ei hakanud raamatut lugema. Mõtlesin, et pärast haigeolemist oli vist üks ajalootund veel, tol päeval ma olin koolis, puududes ainult esimesest ajalootunnist.

0 vastukaja: