kolmapäev, juuli 27, 2016

Keerulised hinded

Siil sõi rästikut. Küsiti, kas siilid on kasulikud või kahjulikud loomad. Vastasin, et kui nad rästikuid söövad, siis on vast kasulikud, sest rästikud on ohtlikud. Rästiku söömine ajas siili väga paksuks. Kõndisin läbi uste. Üks laps hakkas mind jälitama. Põgenesin tal eest. Kontrollisin, et sain niimoodi ümber tänavanurga keerata, et laps ei näinud, kuhu ma lähen. Läksin kooli. Anti tagasi eesti keele kontrolltööd. Hinde koha peale oli kirjutatud keeruline kribu. Direktor küsis, kas ma sain kahe. Vastasin, et ei, kolme miinuse. Vaatasin, et olin vastanud valesti, olin saanud vist kaks hinnet - nelja ja kolme ilma miinuseta. Lehe pöördele jäävad lüngad olid kõik täitmata. Vaatasin, et lehekülje allservas on punasega number üks. Küsisin Sandrilt, kas ma sain hindeks ühe. Sander vastas, et ei, see üks on see, mis tuleb lünka kirjutada, kõigisse tagumistesse lünkadesse tuleb kirjutada 1. Pidime avama vanad vene keele töövihikud ja lugema uuesti lünkharjutust, mida olime juba aastaid tagasi kolmandas klassis teinud. Mõtlesin, et nüüd võib mul asi halvemini minna kui tol korral. Kolmandas klassis ma natuke oskasin seda harjutust, sest harjutused olid uue osa peale, aga praeguses klassis oli uus osa teine.

0 vastukaja: