reede, juuli 22, 2016

Klahvivajutus

Ariel rääkis, et üks mees elab maa all ja kogub sinna raha. Ta olevat kogunud juba miljardeid. Ta tahtvat vaadata, kui palju raha sinna mahub.

*
Sain ühelt mehelt elektronikirja, ta küsis ühe teise inimese elektronposti aadressi. Ma ei saanud kohe küsimusest selgelt aru ja andsin ebamäärase vastuse. Mehelt tuli teine kiri, et ma ei anna talle aadressi. Nüüd jõudis jutu mõte mulle kohale ja nüüd andsin. Istusin arvuti taga isa toas. Minu kõrval istuv poiss vajutas ühte minu arvuti klahvi. Ütlesin, et niiviisi ma ei saa selles ruumis töötada. Poiss läks kööki. Läksin talle järele ja tirisin teda juustest. Aga hakkas tunduma, et ma polnud tirinud venda, vaid külalist, sest köögis oli ka üks võõras naine, kes paistis olevat selle poisi ema. Läksin arvutiga väiksesse kööki. Poiss ja tema ema tulid varsti ka sinna. Ütlesin, et ma pole veel ühtegi lauset lugeda saanud ja juba nad tulevad jälle. Poiss tegi uue katse öelda seda, mille eest ma olin teda karistanud.

0 vastukaja: