neljapäev, juuli 28, 2016

Kõlbmatu pirukas

Pidin sõitma Tartust kaugemasse kohta. Olin arvestanud, et tõusen üles tund aega enne bussi väljumist. Aga nüüd mõtlesin, et pean tõusma tund ja veerand, sest pool tundi kulub vannitoas, pool tundi köögis ja on veel vaja veerandit tundi bussi peale kõndimiseks. Mulle oli saadetud pirukas. Lõin sellele hambad sisse. Aga sülitasin hammustatud tüki kohe välja, sest piruka sees elasid putukad. Pirukas tundus lisaks olevat mürgitatud, sest mul tuli keele pealt nahk maha. Pidin jätma reisile minemata. Pirukas võibolla ei olnud mürgitatud, muidu poleks putukad selle sees elusad olnud. Või olid need putukad ise mürgised. Hakkasin minema asutuse wc-sse, et suud loputada. Üks poiss ütles mulle, et tema minu asemel filmimise ajal ei läheks. Mind filmimine ei huvitanud, filmil sai selle koha pärast välja lõigata. Nägin peeglist, et keele otsa keskelt on ka tükk puudu.

0 vastukaja: