esmaspäev, juuli 18, 2016

Kolm tuttavat

Üks naine pidas vene keeles kõnet. Ta nimetas ühe nime. Täpsustati, kuidas see nimi umbes eesti keeles on. See nimi oli Helina nime sarnane. Hakkas tunduma, et ma olen vahetanud kirju venelasega.

*
Kirjutasin ühe asja, mille põhjal võidi arvata, et ma näen ette, et Oudekki valitakse presidendiks. Lapsena olin talle juba umbes sellist ametit kambas pakkunud. Olin mõelnud välja, et kambal peavad olema eraldi pealik ja president. Aga ma polnud teadnud, kummast ametist ise loobuda, sest teised kamba liikmed olid minust nii palju nooremad.

*
Tahtsin näidata Tulvistele kunstiraamatust räägitu kohta pildilist näidet. Läksin võtsin ühe maja küljest kunstiraamatu ja Tulviste tuli mulle järele, et seda vaadata. Aga see oli teine raamat kui ma olin arvanud. See oli uuema aja kunsti kohta. Uuema aja kunst oli halvem.

0 vastukaja: