pühapäev, juuli 03, 2016

Kooli raamatukogu ja keemiaklass

Läksin kooli raamatukokku. Seal rääkis õpetaja Mitt õpilastega raamatute sisust. Krister ütles kolmele oma sõbrale, et neli põhitegelast said kokku, ja läks koos nendega minema. Mina lahkusin raamatukogust koos Arturiga. Ütlesin, et mis neli põhitegelast need on, kui meie klassist on ainult üks.

*
Jõudsin hilinemisega keemia tundi, mida andis direktor. Istusin Sandri kõrvale. Otsisin kotist ühe vihiku. Mul ei olnud keemia vihikut kaasas, seetõttu võtsin kotist ühe teise. Mõtlesin, et ma ei ole eriti korralik, sest enne koolitulekut ma ei vaata, et õiged asjad kaasa saaks. Direktor kuulutas, et nüüd alustame kontrolltööd. Justkui selleks, et mina olin puudunud ja ta tahtis mulle kahte panna. Tegelikult võisin vabandada, et ma ei saanud õppida, sest olin nädal aega haige.

0 vastukaja: