laupäev, juuli 30, 2016

Lugesin ajalehte

Riiulis oli üks raamat, mis tundus olevat see Carlyle'i raamat inglise keeles, mida ma olin tõlkinud. Aga kui lähemalt vaatasin, siis oli pealkirjas üks sõna siiski teine. Kirjutasin midagi laipadest. Nüüd võisid kurjategijad seda ära kasutada ja mind tapjaks lavastada. Ajalehes ilmus kaks nädalat järjest kord nädalas rubriik, kus luuletaja kirjutas proosalausetega. Ma olin ka luuletaja, aga kui oleksin sellele rubriigile kaastöö saatnud, siis poleks arvatavasti avaldatud, sest ma olin vähem tunnustatud ja avaldamisruumi pärast oli konkurents. Lugesin seda rubriiki võrgulehelt, paberlehes see võibolla ei ilmunudki. Ajalehes kirjutati, et valitsus on kehtestanud kõigile pankadele negatiivse intressi. Ainult nendelt ei võetud raha vähemaks, kellel oli seda kõige rohkem. Mul oli vist natuke vähem.

0 vastukaja: