reede, juuli 08, 2016

Materjalid ja andmed

Olin kirjandusmuuseumis. Nägin, et töötajad on esitanud minu vastu nõudeid. Olin jätnud mõned asjad tagastamata. See oli juhtunud sellepärast, et vahepeal olin läinud vaiksemasse ruumi ja võtnud asjad kaasa, sealt tagasi tulles olid need ununenud kotti. Mul tekkis ühe mehega tüli. Aga see lahenes sellega, et ta selgitas asjaolusid, mille peale ütlesin ahah. Kirjutasin endale kataloogist andmeid välja. See läks aeglaselt ja tegin mõtlemispause. Tundus, et eelmise uurimisteema puhul olen välja kirjutanud täpselt samu andmeid. Kattus neist siiski vaid osa, edasi tulid teistsugused sedelid. Istusin õpetaja kõrval. Peep küsis mult, kas ma vene keelt oskan. Vastasin et ei oska, aga ma loen vene keeles. Ma loen ilma sõnaraamatuta inglise, saksa ja vene keeles. Mõtlesin, kas lisada, et natuke oskan ka soome ja ladina keelt.

0 vastukaja: