pühapäev, juuli 17, 2016

Sarnase kõlaga nimi

Kõik doktorandid saatsid mulle järjest feisbuki liitumiskutse. Kui ma noorem olin olnud, siis nad polnud saatnud. Aga siis ma polnud ise veel õppimisega nii kaugele jõudnud. Läksime külla. Surusime kätt. Minu vennapoega pidas üks naine minu vennaks. Mõtlesin, et ma olen surunud ainult kolme inimese kätt, ülejäänutel mitte. Edasi mõtlesin, et peabki suruma ainult tuttavamatel. R. Soosaare kohta ütles tema juhendaja, et oli Soosaarele ühte tähtsat töökohta pakkunud, aga ta polnud väljagi teinud, sest tal olid oma huvid.

*
Ema ütles, et üks poiss nimetab nime Ivo. See tähendanuks Ivo Schenkenbergi. Vaidlesin vastu, et selleks nimeks on Simo. Poiss kinnitas minu kõrva järgi seda, mis mina ütlesin. Räägiti, et Ivo Schenkenbergi nimetatakse male-Ivoks. Tema mängivat kogu aeg malet, mina kogu aeg lugevat.

0 vastukaja: