esmaspäev, august 08, 2016

Kahtlused

Ajalehes kirjutati, et Madis ütles, et ma asutasin tema eilse ühe lause peale ülikooli uue üksuse. Kohe, kui ma selle asutasin, võttis A. Kuusk minuga ühendust, et tema liitub. Kui maleüksusele reklaami teha, võisid sellega liituda paljud. Olin maal. Vaatasin aiast kaugemale. Meenutasin, et selles suunas ma vist ükskord läksin. Või oli see ühes teises maakohas.

*
Teised asusid lõunat sööma. Mina ei teadnud, mis kell mul maleturniir algab. Asusin igaks juhuks söömata teele. Sõitsin bussiga. Ma ei teadnud, kas see buss sõidab turniiri toimumiskohta. Seetõttu väljusin bussist poole maa peal ja istusin teise bussi ümber. Ainult et nüüd kulus mul kaks piletit. Kohtusin Klausiga, kes oli teel samasse kohta ja kinnitas, et turniir algab varsti.

0 vastukaja: