esmaspäev, august 01, 2016

Tööpakkumise ajaleht

Olin rahvarohkes ruumis. Üks tüdruk soovis minuga malet mängida. Mängisime välku. Ma ei saanud seisust midagi aru. Algul oli mul materjali vähem, aga lõpuks võitsin. Teine tüdruk kiitis seda tüdrukut, et väga hästi mängis. Kui osa malenuppe oli asendatud muude esemetega, siis sellised nupud kippusid ühe ruudu peale seisma jääma. Olin oma toas. Mul oli seljas ainult alussärk, kuigi ruumis viibis ka üks tüdruk. Mõtlesin alussärgi ka seljast võtta. Seejärel ma polnud kahekesi selle tüdruku, vaid vennaga. Venna nähes ma polnud harjunud selliste riietega olema, seetõttu mõtlesin ühe riideeseme teise vastu vahetada. Elektrijuhtmest käis sähvatus. Vend lülitas voolu välja ja katsus seejärel juhet. Aga ta kõrvetas sõrme ära. Soovitasin, et ta paneks pantenooli peale. Vend ütles, et seda ta ei tee, aga läks vist siiski panema. Magasin vahel ühes voodis ühe naisega. Teised võibolla mõtlesid, et me magama nagu abielupaar, aga seda me ei teinud. Üks naine ütles, et tal on mulle minu kirjade põhjal tööpakkumine. Ta ulatas mulle neljaleheküljelise värvipiltidega ajalehenumbri, mille ta oli spetsiaalselt minu jaoks koostanud ja mis pidi moodustama selle tööpakkumise. Lugesin midagi ütlemata. Ajalehes kirjutati, et mulle pakutav töö seisneb selles, mida ma olen kogu aeg teinud - unenägude nägemine ja nii edasi. Mõtlesin, et kui seda tööna tegema hakata, võibolla siis ei näegi enam unenägusid. Kui mul oli üks number läbi loetud, siis naine klõbistas mõned sekundid aparaadil ja trükkis välja järgmise numbri. Võisin seda lugeda, aga ei saanud aru, milles pakutav töö seisneks. Ajalehes kirjutati meestest rohkem kui naistest, võibolla taheti, et rahvale jääks mulje, nagu ma oleksin homo. Mul paluti üks mänguasja moodi ese suhu panna. Panin korraks selle ühe otsa suhu, aga võtsin kohe välja.

0 vastukaja: