kolmapäev, september 07, 2016

Bussireis

Sõitsin maaliini bussis. Istusin bussi ees. Püüdsin kohendada oma istme kõrval maas olevaid jalanõusid ja kotti. Tegin seda pikalt. Bussijuhti see häiris ja ta pani mu jalanõud ja koti ühte punkti hunnikusse. Rohkem ma neid ei puutunud. Püüdsin lahendada ristsõna. Kui olin mõnda aega lahendanud, siis ütlesin, et ma mõtlesin, et ristsõna ulatub kahele leheküljele, aga kõrvalleheküljel ei ole ju ruute. Lauk küsis, kas mul on siis lahendamiseks ruute vaja. Vastasin, et saab ka ilma ruutudeta, aga ruutudega on parem. Laugu õpilane valmistus maleturniiriks, millele ta sõitis. Ta ütles, et selleks, et Kuuskesid võita, tuleb kõvasti treenida. Lauk ütles, et Kuuskedel läheb Kivisildniku vastu vähemalt üks punkt kaotsi. Küsisin, kas Kivisildnik on siis nii tugev. Lauk vastas, et jah, aga Kivisildnik on väljakasvanud mängija.

0 vastukaja: