teisipäev, september 20, 2016

Kool igapäevaseks

Oli pimedavõitu. Kõndisin mööda teed. Sama teed kõndis ka kaks poissi, kellel olid kaikad käes. Ma ei teadnud, kas nad tahavad mind nendega lüia. Põgenesin võsa vahele. See võis anda poistele ka eelise, sest mulle võis teel takistus ette tulla, aga nemad said läbida sama tee, mille mina olin juba läbinud. Kooli poole edasi läksin koos Erikuga. Kahe päeva eest oli öeldud, et tänaseks tuleb üks raamat läbi lugeda, aga mul oli lugemata, sest olin ülesande unustanud. Unustamist kergendas see, et kohe pärast koolipäeva lõppu olin läinud sünnipäevapeole. Leidsin, et kool peaks toimuma iga päev, sest kui vahepeal üks päev ei toimu, siis läheb õppimine meelest. Läksime kooli raamatukokku. Erik küsis seda kohustuslikku raamatut, aga mina veel mitte, enne eelistasin riidehoius ära käia. Üks tüdruk seisis aknalaua ääres. Mul oli vaja korraks ka sinna minna, et ühte asja vaadata. Tüdrukule võis tunduda, et ma tahan teda puudutada.

0 vastukaja: