laupäev, oktoober 15, 2016

Kaasaskäija

Pugesin suurte manööverdavate masinate vahelt läbi. Kohtusin muruplatsil klassiõdedega. Nad tundsid mu luuletused ära. Keskkooli ajal ma polnud klassikaaslastega rääkinud, aga oma luuletusi olin neile näidanud.

*
Üks tüdruk käis minuga igal pool kaasas. Kui ta kammis peegli ees juukseid, pildistasin peegelpilti. Tõnu vaatas minu telefoni seadeid. Helisemishääl läks teiseks. Tahtsin esialgset tagasi, aga Tõnu soovitas jätta teine. See tüdruk oli minu valitud variandiga rahul, kuigi selline oli paljudel ja vahel võis tekkida segadus, kelle telefon heliseb. Vaatasime, kus saab osta esialgset signaali uuesti. Üks selline pood oli Tallinnas, aga seejärel leidsime, et üks on ka Tartus. Ja lõpuks tuli mõte, et ei olegi vaja seda uuesti osta, vaid telefoni seaded esialgseks tagasi panna. Otil oli olnud mobiiltelefon, mis tegi kassi häält. See oli selleks, et öeldaks: "Kass põues." Seda oligi öeldud. Hakkasime Tõnuga seina pealt minu tehtud fotosid vaatama. Kui olin pildistanud selle tüdruku peegelpilti, siis oli tal olnud naeratus näol. Seda pilti vaadates küsisin, miks pilt edasi ei lähe. Aga see kestis kauem, sest sel korral ma polnud pildistanud, vaid filminud. Tavaliselt ma ei pildistanud seda tüdrukut, vaid esemeid. Üks noorem vend otsis oma filmilinti. Olime seda Tõnuga natukese aja eest vaadanud ja selle järgi võis üles leida. Tavaliselt ma selle tüdrukuga eriti ei rääkinud. Ühel korral oli filmitud, kuidas istusime toas, Pille rääkis pikalt, aga see tüdruk oli vait. Kui käisin selle tüdrukuga koos pidudel, siis mina lahkusin neilt varakult ja jätsin tema sinna. Ma polnud talle rääkinud, miks ma pidudel kauem kohal ei ole. Mõtlesin, et kui see tüdruk enam minuga kaasas ei käi, aga näen teda ühel korral auto aknast, siis jätan auto seisma ja jooksen tema juurde. Või ma ei juhi ise, pean paluma juhti, et ta peatuks. Sõitsime autoga ja nägin ühe maja küljes plakatit, millele oli kirjutatud ühe Reformierakonna naispoliitiku nimi. Mulle oli see poliitik juba varem meelde jäänud, selle järgi, et tema eesnimi oli ka Helina.

0 vastukaja: