kolmapäev, oktoober 05, 2016

Presidendiga riigis

Hea, et Eesti sai lõpuks presidendi valitud. Minu kui vana eurovastase lemmikkandidaat küll pikalt Euroopa Liidu struktuurides töötanu ei olnud. Aga Langemets kirjutas enne rahvahääletust, et eurohullud ja eurovastased on liitlased. Ta mõtles halvas mõttes, aga oleks saanud nimetada ka head külge, et mõlemad on sel teemal asjatundlikumad kui need, kes on täiesti erapooletud ja pole teemat seetõttu uurinud. Erapooletu võib ehk olla ka sellepärast, et tuntakse teemat nii hästi, et raske on otsustada. Aga kui ma olin varem kindlalt Euroopa Liitu astumise vastu ja praegu sinna kuulumise osas erapooletum, siis kindlama seisukoha ajal ma jälgisin seda teemat suurema hoolega. Võibolla isegi liiga suure hoolega, ühele teemale hinnangu andmiseks on kasu ka sellest, kui osata seda teiste teemadega võrrelda ja jälgida ka neid. Kui presidendivalimine peaks antama rahva kätte, siis tuleb vist valiku tegemiseks jälgida debatte hoolsamalt kui ma sel korral tegin.

0 vastukaja: