reede, oktoober 14, 2016

Rahepilv

Tõnu kirjutas viimasel ajal luuletusi. Ta tahtis avaldada "Sirbis" kindlateemaliste luuletuste lehekülge ja pöördus selleks Ustavi poole, kuigi Ustav luuletusi ei kirjutanud. Minul oli selleteemalisi luuletusi ja arvatavasti ka Klausil, aga meilt Tõnu ei küsinud. Nägin taevas pilve, mis meenutas jääkristalle. Oletasin, et see on rahepilv ja et sellest hakkab sadama eriti suurte teradega rahet. Seetõttu ütlesin teistele, et nad tuppa tuleksid. Suvila toas väike Henn nuttis, et Tõnu ei tule tuppa ja ei lähe isegi selle pilve teelt kõrvale, vaid seisab otse pilve liikumise joonel. Mina ütlesin, et raheterad võivad isegi maja katusest läbi tungida. Tõnu tuli tuppa, ta oli juba rahe käes olnud ja ütles, et see oli väga mõnus.

*
Mängisime malet. Vastane ütles, et ma valisin halva variandi. Vaidlesin vastu, et ma saan käia ettur e4 toel d4-d3. Vastane ütles, et siis ta lööb cd ja Ld3 ning jääb enametturiga. Aga ma ei pidanud kohe d3 käima, vaid võisin seda ette valmistada. Mängisime edasi. Vastane küsis, kellel parem seis on. Vastasin, et seda ma ei oska öelda. Kui olin veel seisu vaadanud, siis ütlesin, et seis on vastasele võidetud, sest ta saab lüia kolme käiguga kolm minu kõige suuremat nuppu. Või tegelikult ma ei tea, kas mu nupud on tema nuppude löömisulatuses. Haruldasemate nuppude kohta ei ole kuskil kirjutatud, milline nende käimisviis on.

0 vastukaja: