reede, oktoober 07, 2016

Remondised seinad

Pidu hakkas läbi saama ja rahvast oli väheks jäänud. Istusin Laariga ühte lauda. Ta pakkus mulle ühte kooki. Aga oli veel ka hulk teisi toite, mida oleks pidanud sööma. Läksin neid teistest laudadest võtma. Olime selles korteris varem elanud, nüüd oli siin alanud remont ja pärast remondi lõppu pidi korter lõplikult võõraste inimeste kätte minema, nii et me poleks saanud seda enam vaatama tulla. Seetõttu otsustasin mälestuseks kõiki korteri seinu pildistada. Enne pildistamist nägin ühesugust vaatepilti, aga valmis piltidele jäi teistsugune. Seda oli varem ka ette tulnud, aga nüüd kordus see iga pildiga. Mõnes toas lebas paljaid naisi. Jätsin nemad ka pildile, kuigi neil võis midagi selle vastu olla. Vennapojad polnud selles korteris elanud, aga nad olid selle kohta "meie korter" ütlema hakanud. Läksin kööki, kus oli Pille-vanuseid tüdrukuid. Mulle õpetati, kuidas ühte asja teha. Vastasin, et mulle meeldib teha teist moodi. Üks tüdruk ütles, et mulle võibolla tõesti, sest ma ei pane kirjadele ka ätätšmente. Vastasin, et mulle ei meeldi, et kirjadele ätätšmente pannakse, nende avanemine kestab vahel terve minut ja nendega võidakse viiruseid levitada. Oli tehtud statistikat, millised minu tehtud fotodest lapsi kõige rohkem hirmutasid. Öeldi, et lapsed kartsid fotodel isegi ennast. Ühele lapsele meeldis üks foto teistest rohkem. Ütlesin, et see muidugi, see on enne remondi algust tehtud. Laps vastas, et siis on ikka talv kõige õigem.

0 vastukaja: