pühapäev, november 06, 2016

Näitus ja kogu

Mõtlesin, et ma kirjutan tuhandetele inimestele. Kivisildnik oli ennast nooremana tuhandete lemmikuks nimetanud, aga nüüd enam mitte, sest vanemaks saades tundub tuhandetele meeldimine juba loomulik. Kivisildnik teatas feisbukis, et avab pildinäituse. Ta kirjutas, et kui keegi arvab, et hea mulje näitusest tekib ainult lossi tõttu, kus see avatakse, siis arvaku pealegi. Ütlesin emale, et Kivisildnik avab pildinäituse ja arvab, et kõigile peab meeldima. Parandasin, et õigemini ta arvab, et kõigile ei meeldi, aga et kellele ei meeldi, on loll. Varem olin lõiganud ajalehtedest malepartiisid välja. Mõtlesin, et kui veel tahan lõigata, siis pean enne Klausilt küsima, kas tal lehe teist külge enam vaja ei lähe. Aga kui Klausil ei lähe, siis võib emal minna. Ma ei lõika enam ajalehtedest malepartiisid välja, nii jäävad mulle kogusse ainult vanad partiid. Aga ma võin uusi partiisid endale ümber kirjutada. Kaustikusse ümber kirjutamise korral saab lisada ka kommentaare.

0 vastukaja: