teisipäev, jaanuar 17, 2017

Auhindade jagamise hetk

Tahtsin vaadata oma blogi varasemate aastate sissekandeid, aga need ei avanenud. Mõtlesin, et tegemist on hetkelise häirega. Aga need ei avanenud ka järgmisel hetkel, need olid ära kustunud. Läksin üritusele, kus toimus blogiauhindade kätteandmine. Aga eelmiste aastate sissekanded olid kustunud ka teiste inimeste blogidest, auhindu anti ainult viimase aasta sissekannete põhjal. Kas sellises olukorras oli auhindade jagamine õige? Auhindu jagas kätte blogide naisorganisaator. Kõik, kelle nime ta nimetas, olid kohal. Ühel varasemal aastal olin pidanud ise ka auhinna saama, aga polnud kohale läinud. Kas mind oli siis sellest hoolimata saali ette kutsutud? Minu kõrval pahandati kellegagi, et ta sõi kõne ajal pähkleid. Minuga ei pahandatud, aga ütlesin ise, et ma ka närisin. Mul oli maleseisus oda ratsu taga kaitses. Öeldi, et sellel odaväljal ma usun. Ühel malelaual oli paks nuppude mass. Üks poiss tahtis selles seisus kuningaga tulest välja käia, aga ka teistel väljadel oli tuli.

0 vastukaja: