pühapäev, jaanuar 29, 2017

Mäng ja etendus

Joonistasin paberile väljamõeldud maade kaardi ja hakkasin selle peal sõda mängima. Mõtlesin, et teen mõlema sõdiva riigi teisega piirnevad provintsid triibuliseks. Esimesse provintsi tegin triipe liiga tihedalt, mõtlesin, et ma ei teegi neid siis triibuliseks, vaid värvin üleni ära. Järgmistesse hakkasin jälle hõredamalt tegema. Mõni provints oli liiga suur. Olin elus juba palju väljamõeldud maade kaartidel sõda mänginud. Tegin seda veel praegugi, kuigi olin muutunud rahumeelsemaks. Väiksed lapsed mängisid toas mänguasjadega. Neil olid mõned pikad vardad. Viisin need kööki ja kaalusin, kas murda need tükkideks või mitte. Mul soovitati seda teha, sest nii pikad vardad on lastele ohtlikud. Juhiti tähelepanu, et see on mulle endale ka ohtlik, sest ma oleks võinud endale ühe vardaga kapi otsast paja pähe tõmmata.

*
Ühel etendusel räägiti vanadest aegadest. Mulle tundus, et leidsin jutust kolm viga. Üks neist oli, et aeti vist segi Savisaare Keskerakond ja Tõnissoni Keskerakond. Pealegi Tõnissoni partei kandis tol hetkel nime Rahvaerakond. Kui etendus läbi sai, rääkisin neist leitud vigadest ühele praeguse Keskerakonna liikmele. Ta vastas, et ta teab, et ma alkoholi ei tarvita, aga ta ütleks, et ma olen joodikulik.

0 vastukaja: