pühapäev, veebruar 26, 2017

Teadmata asjad

Neli inimest said omavahel hästi läbi. Kaks neist olid nooremad ja kaks vanemad.

*
Lahkusin koolimajast. Natukese aja eest olid kätte antud veeranditunnistused. Nooremana olin vaadanud tunnistusehindeid suure põnevusega, aga nüüd ei hakanud ma neid üldse vaatama. Kuigi seda oleks võinud kontrollida, ega mõnes aines kahte pole pandud. Läksin kodu poole. Minuga ühines üks klassivend. Ta oli üles kirjutanud kõigi aasta jooksul läbi loetud raamatute pealkirjad ja näitas nüüd seda nimekirja mulle. Ta oli muuhulgas läbi lugenud mitu ajalooraamatut, aga need olid Nõukogude ajal ilmunud ja Nõukogude aja kohta. Kuigi ta oli palju lugenud, oli inglise keele õpetaja talle kahe pannud.

*
Tegin ühte võrgulehekülge. Panin sinna ka oma foto. Suurendasin lehekülje vaadet, aga foto ei suurenenud, sest oli defineeritud selle täpne suurus. Fotot tuli eraldi suurendada. Nüüd oli sellel alalehel foto suurem kui teistel alalehtedel. Lehekülg oli tasuline. Selle eest tuli kuus maksta väike summa, aga kui sealt filme vaadata, siis iga filmi eest juurde. Võibolla mul oli kogunenud juba suur võlg, sest kuigi ma polnud ühtegi filmi lõpuni vaadanud, olin siiski hulgal algust vaadanud. Ma ei teadnud, kas ainult alguse vaatamine on tasuline või mitte. Läksin hiirega ekraanilt välja. Siis tulin ekraanile tagasi, liikusin üle ekraani ja läksin välja teiselt poolt, et sealt isa nõu küsimiseks appi kutsuda.

0 vastukaja: