kolmapäev, märts 01, 2017

Matustelt äraajamine

Läksin matustele. Tseremoonia toimus ühes saalis, kus oli natuke rahvast. Üks vanem mees ütles tseremoonia alguses, et kellel ei ole kadunukese eetikat, see ärgu tulgu kohale. Võibolla ta pidas silmas ka mind, sest minu kohta oli ajalehes kirjutatud, et minu raamat on kõige halvem. Aga arvatavasti ta mõtles üldiselt, et noorem põlvkond ei ole sõbrad. Kodus oli mul soovitatud matustele minna. Kohale tuli ka Särgava, kes käis üldse paljudel üritustel. Ja üks minu endine õpingukaaslane, kes oli võibolla kadunukese pojal külas käinud.

*
Istusin Kriiska loengus. See oli magistriõppe loeng. Mõtlesin selle kursuse läbida alles järgmisel õppeaastal, praegusel käisin ainult kõige esimeses ja kõige viimases loengus. Minu pinginaaber oli J. Lomp. Kriiska tegi tema üle nalja. Kriiska joonistas tahvlile hulga päid, mis tundusid olevat naisepead. Joonistasin need enda konspekti ümber ja kirjutasin juurde, et need on joonistatud Kriiska järgi. Meie pink nagises.

0 vastukaja: