neljapäev, aprill 13, 2017

Jalakäimise eelistamine

Käis maleturniir. Mitmelt osavõtjalt küsiti nende eelmise vooru tulemust. Keegi neist ei mäletanud.

*
Rääkisin Peebuga sõjaväe asjadest. Kojuminekuks läksin ülikooli peahoone riidehoiust riideid võtma. Raamatus Richelieu rikkus järjest mitut lepingut. Ütlesin, et Richelieud ei saa usaldada. Isa ütles, et ma pean koju minema autoga. Vastasin, et ma lähen jala. Isa ütles, et kell 12 öösel peab sõitma autoga. Hakkasin siiski jala minema. Väljusin koolimajast. Põhikoolis olin läinud koju kellegagi koos, aga keskkoolis kõndisin üksi. Ühel tänavanurgal keerasin vasakule, et mitte üle tee päris ristmiku koha peal minna. Mulle jõudis järele Krister. Algul ta otsis, kus ma olen, aga kui märkas, siis tuli minu juurde ja hakkas nalja tegema.

*
Läksin kooli riidehoiu trepist alla, et minna riidehoiust oma asju võtma. Koolimaja oli ümber ehitatud. Varem olid trepiastmed olnud järsemad, nüüd olid lamedamad. Riidehoiu peauks oli lukust lahti.

0 vastukaja: