laupäev, aprill 08, 2017

Kaduvad poed

Otsisin ühelt tänavalt tuttavat poodi. Leidsin poe, milles pidi kaupa ise võtma. Varem olin samal tänaval käinud poes, kus kaupa anti letist. Vahel leidsin ma sellelt tänavalt ühe ja vahel teise poe, iga kord otsitavat leida ei õnnestunud. Panin poes korvi toiduaineid, mida võiks kodus vaja minna. Mulle tuli meelde, et mul ei ole emaga kokkulepet, et ma poodi lähen. Arvatavasti läks ta ise ka ja mõnda asja sai topelt.

*
Mul elas kodus putukas, kes oli mulle kingitud. Kevadel suurenes oht, et ta nõelab. Lasin ta aknast välja, sest ilmad olid juba nii soojad, et ta poleks surnuks külmunud.

*
Istusime väljas ringiratast ja sirutasime jalgu üksteise suunas. Tahtsin rääkida lugusid, aga mõni ei tahtnud neid kuulata. Mulle piisas sellest, et üks inimene oli rääkimise vastu, et ma jätaks loo pooleli. Mindi majja, kus ühel poisil oli teiste poistega möll. Kui see lõppes, ütles poiss, et ta ei leia enam oma asju üles.

0 vastukaja: